انجمن علمی ، فرهنگی ، اخبار و اطلاعات نخبگان

اخبار و اطلاعات علمی ، فرهنگی ، ورزشی و موضوعات جالب و پر بازدید

انجمن علمی ، فرهنگی ، اخبار و اطلاعات نخبگان

اخبار و اطلاعات علمی ، فرهنگی ، ورزشی و موضوعات جالب و پر بازدید

انجمن علمی ، فرهنگی ، اخبار و اطلاعات نخبگان

عرض احترام خدمت همه نازنینان
از اینکه در خدمتتون هستم بسیار خوشحالم و بیتای مانای مهرآفرین رو شاکر .
عزیزان ، در این سایت نهایت سعی و تلاش بر این شده ، مطالبی که میتونه براتون جالب ، مفید و آپ دیت باشه رو ، خارج از هرگونه ساسی بازی و سیاسی کاری ، واضح و با صداقت ببینید و درک کنید!!! همچنین از نظریات و اخبار جالب پیرامون جامعه و افرادی دوست داشتنی و جالب ، چون فرماندهه پلس سپید موی و خندان ، دوست عزیزم جناب تیمسار طلایی , دکتر استاد اسطوره پروفسور محمد رضا تاجیک ، استاد دکتر ابراهیم متقی ، مهندس علی عابدزاده ریاست هواپیمایی کشوری ، مهندس یوفولوژ و محقق اسرار ناشناخته محمد فرخ ، سیاستمدار جوان ، فوق لیسانس و دکتری سراسری امیر همایون فرخ ، خلبان سپید موی و خوش اخلاقمون جناب استاد خلبان تیمسار قارصی ، خلبان اسطوره و دوست نازنینم محمد تحویلیان ، استاد سرکار خانم دکتر شهره انصاری رییس پژوهشکده ادبیات ، سرکار خانم استاد دکتر فاطمه فراهانی مدیر گروه فرهنگی دکتری دانشگاه علوم تحقیقات ، استاد دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد ، استاد دکتر محمدعلی نجفی ، وزیر و مشاور سابق رئیس جمهور ، ا دکتر محمدرضا مهرابی ریاست بخش آبزیان شیلات ایران و ، و ، و دوست عزیزم ، عقاب افسانه ای آسیا ، احمد رضا عابدزاده و ..... مطالب جالبی خواهم گذاشت که از اونها هم بهرمند خواهید شد . ۲ تن از دانشجویان و اساتید جوان آینده در امر نگارش مطالب ، در کمال افتخار در خدمت شما سرورام خواهند بود که در اینجا از محبت و الطافشون ، صمیمانه قدردانی میکنم .
بااحترام فراوان و سپاس از اینکه وبسایت حقیر رو دنبال میفرمایید .
با احترام
دکتر امیرآرش فرخ
تماس با من : 09128108355

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

بنام مهرورز مهرآسا

سمینار هم اندیشی رسانه ها با ورزش و فرهنگ 

اعتلای مهربانی و ترویج فرهنگ مهرورزی

برگزاری این نشست صمیمانه به همت صالحی امیری ، دعوت از رسانه ها و اساتید برجسته دانشگاهی ، حضور حجت الاسلام نقویان ، صحبتها و بیان نقاط قوت هنجار و فرهنگ مهربانی و نتایج آن ، کاری بی شک جالب بود که همراهان وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد ، آنرا به زیبایی و شکوهی هر چه تمامتر به سرانجام رساندند .

حضور شبکه های مختلف خبری و پخش قسمتی از این سمینار ، در شبکه خبر ، خبرهای نهم و باشگاه خبرنگاران جوان ، گرمای جنب و جوش سخنرانان و نظریه پردازانی چون نویسنده و مدرس جوان دانشگاه ، امیرآرش فرخ و سایر افراد را بیش از ۲ چندان کرده بود .

فرخ که با دریافت ۴ مدرک بین المللی از آکادمی های آکسفورد ، آی ان تی و گروه اساتید تکنولوژی جهانی ، همچنین دریافت کارت و لقب پروفسور و استاد ماهر را همراه با چام سومین کتابش  " رمان ارواح نادان " ، همچنان به کیب علم و یادگیری افتادگی ، اعتقاد و عزمی راسخ نشان میدهد و هم اکنون بیش از ۲ سال تدریس در زمینه پرواز و فرهنگ را به رزومه اش اضافه نموده ، چون همیشه با لحنی شیوا و جملاتی خاص ، برگرفته از ادبیات و فنون سخنوری خود ، موضوع جالب حماسه ملبورن استرالیا ، خنده های عابدزاده ، دروازبان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که سابقه رفاقتی دیرینه با وی را دارد ، مهربانی مردم و رسانه ها را به زیبایی و با سیاستی خاصتر با یکدیگر  همسو ، بیان نمود . وی در ابتدای سخنان خود ، تشکر ویژه ای از استاد همیشگی اش ، دکتر صالحی امیری کرد و با مقدمه ای طنز آمیز ، سخنان خویش را شروع نمود . 

در پایان سخنان وی ، حجت الاسلام والمسلمین نقویان نیز با لبخند ، شوخی و طنز ، از ضمن تشکر  از اظهارات جالب فرخ ، برای وی آرزوی موفقیت و حضور مجدد در سخنرانی هایش را  کرد . 

در ادامه ، صالحی امیری ، مورد سوالات خبرنگاران قدار گرفت و به یکایکشان با گرمی پاسخ گفت تا فرهنگ را معنی کند و الهام بخش همان نهادینه شدن مهربانی باشد که امیر آرش فرخ در سخنان خود ، به نیکی خواستار آن شد . 

رها .ع  پیام جوان 

۹۸/۰۶/۱۱
امیرآرش فرخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی